Search This Blog

Sunday, May 9, 2010

Dobry den,
moc rada bych Vas pozvala na vystavu, ktera zrovna probiha v Praze. Ma kamaradka Jarmila Kralova mne prizvala na vystavu ctryr vytvarniku v Chvalském zámku v Horních Počernicích.( vystavujici: Jarmila Kralova, Daniela Banatova,Lukáš Hausenblaus a Tomáš Jedlička)



Vernisaz k teto vystave jiz probehla, ale o nic neprijdete. 18. kvetna v 19 hodin prostory zamku rozevuci tajemne tony lyry Jana Braunsteina . Jestli budete pobliz jiste si nenechte ujit tento povznasejici zazitek.
Vsechny pozoruhodne vystavene exponaty jsou take k zakoupeni.




Rada bych Vam opredstavila svou kamaradku Jarmilu Kralovou. Mohla bych o ni povidat dlouho, zname se leta, avsak myslim, ze bych nevystihla vyjadrit lepe to, co ona sama napsala o sobe

K malování se dostala velkou oklikou : Studium na Střední průmyslove škole oděvní, ( jsem zurocila jako modni navrharka a to zejmena v apliakci batiky , malbou ci tiskem na textil,ve svych navrzich jsem vzdy kladla duraz nejen na originalitu, barvnou harmonii, ale take na vytvarnou uroven, nedilnou socasti me tvorby se stala vyroba sperku, nedilna soucast odevu moderni zeny. Take dalsi povolani, ktera jsem v prubehu dalsich let vystridala, mi umoznily vyzrat v mem umeleckem a estickem vyjadreni.Avsak k samotne malbe jsem se propracovala mnohem pozdeji a to diky setkani s ..akademického malířem a grafikem Vratislavem Janem Žižkou, který přednášel idealistickou estetiku na Vysoké škole umělecko - průmyslové.Jeho osobnost mne velmi ovlivnila natolik, ze jsem stala jeho zackou.
Mym dalsim vyznacnym nevysychajicim inspiracnim zdrojem jsou pro mne me poznavaci cesty po Mexiku,Indii, Thajsku, Mongolie a mnoha dalsich kouto sveta,
Kazda cesta ve mne zanechava nezapomenutelne zazitky, ktere trvale ovlinuji mou vytvarnou tvorbu. Tvorba kazdeho malire je ovlivnena filozofii. Ma tvorba je provazena duchem spiritualni, vychodni filozofie, je odrazem mych duchovnich prozitku. Všechny své výpravy do vnějšího i vnitřního světa neznáma se odrazeji v me tvorbe.
Podílela se na nespočtu výstav, setkání umělců, Me opbrazy jsou zastoupeny v soukromych sbirkach po celem svete zejmena Kanadě, v Polsku, Švýcarsku, Jihoafrické Republice, USA , ale i v jinych castech sveta.
Samozrejmne, ze za vzhlednuti take stoji jeji webove stranky
http://www.obrazykralova.cz/










Ja osobne se na tehle vystave podilim kolekci palickovanych klouku. Ma posledni tvroba vychazi z inspirace doby 30 let. Na 30 letech mne zaujala ladnost, smysl pro detail a jakasi pokora a ucta, ktera se pomalu vytraci z nasi spolecnosti. Kazdy klobouk je original. Netvorim vice jak jeden z kazdeho navrhu. Proc? Odpoved je jednoducha. Kazda zena chce byt originalni, jedinecna, neopakovatlna.


Klobouk je od nepameti ozdobou zeny, podtrhuje jeji krasu, doplnuje jeji osobnost.




Me palickovane klobouky splnuji naroky moderni sebevedome zeny, ktera obdivuje klasicke a zaroven moderni navrhy.




V pripade, ze Vas ma tvorba zaujala, navstivte, prosim me webove stranky http://www.danielabanatova.webs.com/, nebo http://www.danielabanatova.blogspot.com/




Daniela Banatova

1 comment: